KONTAKTIRAJTE NAS
ČESTO POSTAVLJENA PITANJA
Kako da pronađem željeni proizvod?
Svaki proizvod možete pronaći na dva načina:
1. Korišćenjem pretrage
Unesite u polje za pretragu karakteristične ključne reči vezane za željeni proizvod – najčešće naziv, robna marka, model ili šifra proizvoda.
2. Kroz kategorije
Iz menija „Sve kategorije“ na levoj strani pronađite kategoriju kojoj pripada željeni proizvod, a zatim pronađite željeni proizvod u listi odabrane kategorije.
Kako da naručim proizvod?
Samostalno putem sajta
Kada pronađete željeni proizvod, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“.
Ukoliko proizvod ima više opcija, pre dodavanja u korpu će te morati da izaberete konkretnu varijantu proizvoda (boja, veličina itd.).
Ukoliko ta opcija nije ponuđena u poruci navedite boju ili karakteristike željenog proizvoda.
U trenutku kada ste dodali proizvod u korpu, na ekranu se pojavljuje popup prozor sa dodatim proizvodom. Na prikazanom prozoru, pored opcije „Pregledaj korpu“, postoji i opcija „Poručivanje“.
Možete i pregledati sadržaj Vaše korpe (klikom na dugme „Pregledaj korpu“ ili klikom na „Korpa“ u gornjem desnom uglu ekrana) i zatim nastaviti proces kupovine klikom na dugme „Naruči“.
Možete i ubrzati sam proces kupovine klikom na dugme „Poručivanje” nakon samog dodavanja proizvoda u korpu.
Nastavljate dalje kao gost. Ukoliko nastavljate kao gost, potrebno je da unesete Vaš e-mail kako bi ste nastavili proces kupovine.
Nakon toga će se otvoriti prozor sa neophodnim podacima koje treba da popunite kako bi se narudžbina realizovala: adresa dostave, način plaćanja i da na kraju prihvatite Uslove korišćenja i Politiku privatnosti i potvrdite kupovinu klikom na dugme „Završite kupovinu – plaćanje“.
Ukoliko ste za način plaćanja izabrali pouzeće ili uplatu na račun, automatski dobijate e-mail da je vaša narudžbina primljena.
Proizvode koje naručite preko naše Web prodavnice možete platiti na više načina:
1. Pouzećem – Celokupan iznos narudžbine plaćate prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinski, kuriru na ruke. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, molimo Vas da pripremite gotovinski iznos za plaćanje.
3. Uplatom na račun (e-banking ili uplatnicom na šalteru) – Nakon što završite proces kupovine, na vašu e-mail adresu ćemo poslati detaljne instrukcije za plaćanje. Uplatu dalje vršite preko svog e-banking naloga ili na šalteru banke/pošte, a mi ćemo Vam poslati e-mail obaveštenja kada primimo uplatu. Ukoliko ne izvršite uplatu u roku od 7 dana od dana naručivanja, Vaša narudžbina će automatski biti stornirana.
U našoj ponudi ima veoma mnogo artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici ima više artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite određeni artikal iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
U slučaju kada je pošiljka koju primite oštećena, najbolje je da odmah, a najkasnije u roku od 24h kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, način i postupak izjavljivanja reklamacije za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći na strani reklamacije
Svi artikli koji se prodaju preko svetkontrolepsristupa.rs online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Spark Systems d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.
Možete nas u tom slučaju kontaktirati pozivom na broj 021/301-46-11 i mi ćemo poručiti za Vas.
Dostupni smo radnim danima 8-16h, subotom 8-13h, dok nedeljom ne radimo.