1–1 / 1
Brend: CIRCONTROL
2 Utičnice 1 x TIP2 i 1 x Schuko
komunikacija sa EV - MOD3;
Ulazni raspon napona: 230 V AC +/- 10% 1P+N+PE
Ulazna frekvencija: 50 Hz; Maksimalna ulazna struja: 32 A
Maksimalna ulazna snaga: 7,4 kW;
Maksimalna AC izlazna snaga: A: 3,7 kW, B: 7,4 kW ;
Maksimalna AC izlazna struja: A: 16 A, B: 32 A;
Utičnica: 2 x TIP 2 (UNE EN 62196-2); sistem zaključavanja MOD 3 (IEC 61851)
(EN 61643-11); Temperaturna zaštita (OTP);
Stepen zaštite za spoljasnje postavljanje IP 54
Stepen zaštite od vandalizma IK 10
Radna temperatura -5°C do + 45 °C
Klasa tačnosti aktivne struje
Klasa 1 - EN50470-3
Materijal: ABS plastika
LCD ekran višejezični;
Indikacija punjenja u RGB bojama
Komunikacija s vozilom: MOD 3 PWM prema ISO/IEC 61851-1
Aktivacija punjenja: Ukljuci i puni preko PLC modema prema ISO/IEC 15118
Mrežna povezanost / komunikacija: 10/100BaseTX (TCP-IP)
RFID čitač ISO / IEC14443A
MIFARE Classic/DESFire EV1
ISO 18092 / ECMA - 340
NFC 13.56MHz
OCCP 1.6
Sigurnosni mehanizam: Sistem zaključavanja pištolja;
Dimenzije (V x Š x D) 200 x 335 x 315mm;
Masa: 4 kg; Broj utičnica za punjenje: Dve (2);
Opciono:
Cena na upit
komunikacija sa EV - MOD3;
Ulazni raspon napona: 230 V AC +/- 10% 1P+N+PE
Ulazna frekvencija: 50 Hz; Maksimalna ulazna struja: 32 A
Maksimalna ulazna snaga: 7,4 kW;
Maksimalna AC izlazna snaga: A: 3,7 kW, B: 7,4 kW ;
Maksimalna AC izlazna struja: A: 16 A, B: 32 A;
Utičnica: 2 x TIP 2 (UNE EN 62196-2); sistem zaključavanja MOD 3 (IEC 61851)
(EN 61643-11); Temperaturna zaštita (OTP);
Stepen zaštite za spoljasnje postavljanje IP 54
Stepen zaštite od vandalizma IK 10
Radna temperatura -5°C do + 45 °C
Klasa tačnosti aktivne struje
Klasa 1 - EN50470-3
Materijal: ABS plastika
LCD ekran višejezični;
Indikacija punjenja u RGB bojama
Komunikacija s vozilom: MOD 3 PWM prema ISO/IEC 61851-1
Aktivacija punjenja: Ukljuci i puni preko PLC modema prema ISO/IEC 15118
Mrežna povezanost / komunikacija: 10/100BaseTX (TCP-IP)
RFID čitač ISO / IEC14443A
MIFARE Classic/DESFire EV1
ISO 18092 / ECMA - 340
NFC 13.56MHz
OCCP 1.6
Sigurnosni mehanizam: Sistem zaključavanja pištolja;
Dimenzije (V x Š x D) 200 x 335 x 315mm;
Masa: 4 kg; Broj utičnica za punjenje: Dve (2);
Opciono:
- Modul za rad na niskim temperaturama -30 ºC do +45 ºC
- Postolje za punjač
- Bežična komunikacija 4G / 3G / GPRS / GSM
U našem asortimanu nudimo set proizvoda i rešenja koje pokriva brzo punjenje (AC) i super brzo punjenje (DC), dizajnirane tako da olakšaju punjenje električnih vozila.
Ekspanzija mreže stanica za punjenje električnih vozila je proces koji se kontinuirano razvija i ima za cilj kreiranje sveobuhvatne infrastrukture za potrebe električnih vozila.
Jako važno podići svest celokupnih zajednica, organizacija i preduzeća u Srbiji putem konsultacija, obuka i pratećih programa kako bi podržale razvoj ovog, za čoveka i prirodu, jako važnog segmenta industrije i potrošnje (promovisati elektromobilnost).
Električni automobil je moguće puniti kod kuće u vikendici i garaži, otvorenom i zatvorenom parkingu, na poslu, benzinskim stanicama, tržnim i poslovnim centrima,
javnim garažama, supermarketima, restoranima, hotelima i drugim lokacijama.
Punjači za električna vozila se razlikuju po snazi i brzini punjenja. Vreme punjenja znatno varira u zavisnosti od kapaciteta baterija, punjača i napajanja.
Tako brzina punjenja može biti spora (preko šuko utičnice od 8 do 15 sati punjenja), brza (AC punjač i to od 2,5 do 5 sati punjenja) i super brza (DC punjač 30 – 80% baterije unutar 30 minuta).
Svako električno vozilo radi na DC (jednosmernoj) struji. Razlika između AC i DC punjača je u tome što AC punjač ne može puniti električno vozilo punom snagom kao što to može DC punjač.
Da bi se električno vozilo AC punjačem (naizmeničnom strujom) moglo napuniti potrebno je naizmeničnu struju ispraviti u jednosmernu preko ispravljača.
Takav ispravljač se nalazi u automobilu na samom ulazu iza glavne utičnice.
Samim tim što dolazi do ispravljanja struje dolazi se do smanjenja snage koju ispravljač propušta (u ovom slučaju AC punjač na jednom izlazu ima 22 kW, a kroz ispravljač u većini automobila na tržištu može najviše ispraviti od 2,7 kW do 10 kW).
Za razliku od brzog AC punjača, super brzi DC punjač ima u sebi ugrađen ispravljač gde ispravlja i propušta veću snagu koju može iskoristiti i tako brže napuniti električno vozilo.
Na tržištu trenutno postoje super brzi punjači kapaciteta 22kW, 50kW pa sve do 150kW.
Stanice za punjenje električnih vozila opremljene super brzim DC punjačima namenjene su za jako frekventne lokacije poput benzinskih stanica i slično.